понеділок, 27 лютого 2017 р.

Європейська Академія Отценхаузен: об’єднуємося задля нової Європи!


“Об’єднуємося разом, щоб створювати Європу!” – такий девіз супроводжував учасників семінару, організованого Європейською Академією Отценхаузен, що розташована на південному заході Німеччини. У ньому брали участь представники Польщі, Німеччини, а також України, яку вже четвертий рік поспіль представляють учні Білоцерківської загальноосвітньої школи №18 на чолі з Петрушко Н.Ю. та Думкіною О.М. Головна тема цьогорічного семінару – “Міграція. Біженці в Європі” – детально вивчалася учасниками, оскільки була поділена на етапи: історія та причини міграції, стереотипи щодо біженців, проблеми у спілкуванні та сприйнятті населенням приймаючої країни.
Спілкування із представниками з різних країн принесло важливий досвід у комунікації та надовго закарбується в пам’яті. По-друге, надзвичайно цікаві семінари, обговорення та дискусії, під час яких можна не просто знайти відповідь на поставлене запитання, а глибоко зануритися в сенс обговорюваної проблеми. Не можна не відзначити роботу організаторів та асистентів конференції, які ретельно підготувалися до проведення заходу, детально проаналізувавши проблему біженців у Європі. Лекції, рольові ігри та інші види роботи, що застосовувалися під час семінару, справили на учасників чудове враження, оскільки їх використання було доречним у контексті дослідження питання міграції.

Таким чином, учасниками в інтернаціональних командах було відзнято п’ять відеороликів, темою яких стали міграція, біженці та інтеграція. Захист відбувся в земельному парламенті землі Саарланд (м. Саарбрюккен). Депутати цієї установи були глибоко вражені та пронизані тематикою роликів, адже кожне відео залишило за собою відкрите запитання, відповідь на яке потрібно шукати всередині себе. Семінар відкрив очі на реальну ситуацію, тому відповідно проаналізувавши факти та аспекти, визначені під час обговорень, кожен зробив свої висновки щодо цієї проблеми: “Потрібно приймати біженців, залучившись підтримкою європейських країн, а також толерантно ставитися до них та інтегрувати до життя в приймаючій країні”. Святослав Родюк
Враження учасників  від семінару:
Святослав Родюк
Отценхаузен - це місце, першою асоціацією, що виникає про нього є позитивні емоції. По-перше, спілкування із представниками з різних країн закарбовується надовго в серці. По-друге, надзвичайно цікаві семінари, обговорення та дискусії, під час яких можна не просто знайти відповідь на поставлене запитання, а глибоко зануритися в сенс обговорюваної проблеми.
Не можу не відзначити роботу організаторів та асистентів семінару, які ретельно підготувалися до проведення даного заходу, детально проаналізувавши проблему біженців у Європі. Лекції, рольові ігри та інші види роботи, що застосовувалися на конференції, справили на мене чудове враження, оскільки їх використання було доречним у контексті дослідження питання міграції.
  • Також хотів би запропонувати дещо змінити та покращити, а саме:
  • додати більше роботи в інтернаціональних групах, частіше змінюючи учасників, адже було б цікавіше познайомитися, обговорити, поділитися власним досвідом та отримати його навзаєм від інших;
  • замінити українського перекладача Любов, яка часто робила переклад із запізненням, та в не дуже зрозумілий для нас спосіб, що часто викликало подив серед учасників;
Загалом хочу подякувати всім, хто працював над семінаром, допомагав учасникам у зйомці фінальних відео, працівниками готелю та ресторану. Особливу подяку хотів би виразити Роні, Каті, асистенту Юлії та перекладачу Олегу. Дякую Європейській Академії Отценхаузен за чудовий час, проведений разом!
Лилия Желнова
Я хочу подякувати за таку прекрасну можливість попрацювати в проекті. Оцентхаузен для мене відкрив нові можливості. Я змінила свій світогляд та приорітети у житті. Завдяки спілкуванню з різними цікавими людьми я стала більш впевненою у собі. Я познайомилась з культурами інших країн. Навчилась висловлювати свої думки. Завдяки спілкуванню я покращила свій рівень англійської мови. Оцентхаузен залишив у моєму серці найтепліші спогади. Робота в проекті була незабутньою і неймовірно цікавою. Тож, дякую за все.
Бака Вова
Для меня этот семинар ассоциируется с самыми яркими и теплыми воспоминаниями. Я получил уйму позитивных эмоций, неповторимый опыт общения и работы с людьми из самых различных стран, такие как: Франция, Америка, Сирия, Польша, Россия и конечно же Германия. Сам проект помог мне проникнуться проблемой беженцев, открыл глаза на весь тот кошмар что происходит в мире и в конце концов я кардинально изменил свое мнение и отношение к людям что вынуждены бежать из своей страны. Отдельное спасибо организаторам и всему персоналу академии, это великие люди и я их всех очень люблю. Проживание и питание на территории академии сравнимо с пятизвездочным отелем. Благодаря дружеской атмосфере я познакомился со всеми участниками семинара и завел большое количество друзей из Германии и Польши с которыми я общаюсь и по сей день и мы даже планируем погостить друг у друга. Так же мне удалось заметно усовершенствовать свои иностранные языки, как немецкий, так и английский. Otzenhausen - one love <3
Вероника Дерун 
Взимку цього року я приймала участь в семінарі, який проходив в місті Отценхаузен, Німеччина. Тема вибрана академією, як для української сторони, так і для європейської була надзвичайно актуальна і важлива, а саме "Біженці і переселенці".
Їдучи в те місце, я взагалі не мала жодного уявлення про перебування, процес і прийняття українців.
Так як це був мій перший візит до Отценхаузена, з'являлись деякі хвилювання, але прибувши-моєму здивуванню не було меж. Я просто не могла повірить в те, що це відбувається зі мною і мені випав шанс презентувати Україну і ставити її на одне місце з провідними країнами світу.
Спершу, хочеться сказати, що всі будівлі мають новітнє технологічне і канцелярське оснащення. Ми без проблем могли виконати любий проект і презентувати його без жодних мовних бар'єрів. В цьому треба дякувати нашим прекрасним перекладачам, які переказували нам все настільки швидко і доступно, що складалось враження наче ми спілкуємся однією мовою.
Проводили семінар представники німецької сторони і саме вони допомагали сприйняти не просто суху інформацію, але й додавали в обговорення якусь інтерактиву для засвоєння.
Особливу дяку віддаю керівникам нашої групи, які взяли на себе відповідальність і дали нам можливість висловити свою думку перед широким загалом.
Найбільше мені сподобалось те, що завдяки цьому проекту я почала дивитись на життя інакше. Змінилось ставлення до людей, розвіялось багато стереотипів.
Тепер завдяки Отценхаузену я можу впевнено відстояти свою думку підкріплену фактами і досвідом, який я набула в Німеччині.
Безмежно вдячна всім, хто приймав участь у цьому проекті.
Дерун Віра, учасниця Європейської Академії Отценхаузен 2017.
Рома Ващенко
Для мене цей семінар був незабутнім! Я познайомився з новими людьми, які стали для мене хорошими друзями, дізнався більше про їх культуру та рівень життя. Робота в групах з різними національностями - це щось неймовірне. Також багато дізнався про біженців, навіть мав можливість поспілкуватися з ними. Окреме спасибі всім вчителям , які доклали великі зусилля для цього проекту. Я ніколи не забуду цей тиждень в Отценхаузені і сподіваюсь поїхати туди наступного року!
Emmi Omelchenko
Для мене семінар зіграв велику роль, я дізналася багато нового та корисного, завдяки семінару я, нарешті, обрала майбутню професію. Я поспілкувалася з депутатами, ви зробили для мене щось неймовірне, академія дала мені новий погляд на усе, що відбувається, навчила мене відкриватися людям, подарувала нову мету в житті, академія - це новий поштовх, я відчуваю як у середині мене щось змінилося, я навчилася жаліти та проявляти увагу, стримувати емоції та толерантно відноситися до інших людських переконань. На даний час моя мрія - потрапити до академії у наступному році. Я буду намагатися її здійснити. В академії я почувалася як вдома, Роня та Катя немов стали мені тітоньками, я відчувала тепло та повагу від них. Дякую за те, що ви повірили у мене.
Инна Маслянко <inna_maslyanko@mail.ru>
Академия Отценхаузен - это место саморазвития и огромное поле для творчества каждого участника семинара. Тут каждый может найти себя, улучшить языковые навыки (Английский, Немецкий, Польский), обрести друзей на всю жизнь и усовершенствоваться! Семинар раскрыл актуальную тему. Благодаря организаторам Роне и Кате она была полностью раскрыта, и при этом всё происходило очень весело, интересно и увлекательно. Каждое задание помогало нам понять, насколько тяжело приходится беженцам, и то что мы должны помочь тем, кто находится в таком тяжелом положении. Вследствие встреч с ними исчезла предвзятость. У нас всегда была свобода слова, так что мы сами могли "вершить судьбу" нашего семинара. Благодаря этому у нас развились лидерские качества. Проживание и еда были на высшем уровне. Также мы смогли представить себя на месте режиссёра, сценариста, актера.. во время выполнения проекта - видео. В общем это прекрасное место, чтоб обрести новые навыки и усовершенствовать старые.

Немає коментарів:

Дописати коментар